Imaginary Friend

Blog berisi review makeup & skin care dan juga pengalaman traveling ke Jepang, Singapore, dll.

Good day everyone! Today post is about my holy grail mascara. It's the Hypnose Star Waterproof Mascara from Lancome. You see how cute the packaging with the glitters.


It works great for my lashes with a small brush, very easy to apply. Also the formula is very light and dry very fast. It's just perfect for thin short lashes like mine.


My left eye without any mascara. You can't even see any lashes when I open  my eyes :( I curled my lashes first then applied 2 coats of the mascara, you can see the result on my right eye. It's like magic! It smudge proof too.


I've been using it for a month and maybe will using it forever until I find the better one. The price is quite expensive but it does a great job so I don't mind. 


Have you try this mascara and tell me what's your favorite mascara?



Good day everyone! Post hari ini tentang maskara holy grail -ku. Maskara Hypnose Star Waterproof dari Lancome. Kamu bisa liat kemasannya yang cute dengan glitters. Maskara dengan sikat yang kecil ini benar-benar cocok untuk bulu mataku, sangat mudah untuk digunakan. Juga formulanya ringan banget dan cepat kering. Pokoknya pas banget untuk bulu mataku yang pendek dan tipis.

Mata kiriku tanpa maskara. Kamu pasti gak bisa lihat satupun bulu mata pas aku buka mata. Aku pakai penjepit bulu mata kemudian apply 2 lapis maskara, hasilnya bisa dilihat di mata sebelah kanan. Hasilnya seperti disulap! Maskara ini juga smudge proof lho.

Dari semua maskara yang sudah aku coba, maskara ini yang terbaik. Aku sudah pakai maskara ini selama satu bulan dan mungkin akan menggunakannya selamanya sampai aku menemukan yang lebih baik. Harganya memang cukup mahal tapi hasilnya benar-benar bagus jadi saya tidak keberatan. Nah, apa kamu pernah mencoba maskara ini lalu apa maskara favorit kamu?

Disclaimer

I personally tested every product and give my very honest opinion based on my personal experienced. I put additional disclaimer in each sponsored post.

Bottom Ad [Post Page]

| Designed by Colorlib