Imaginary Friend

Blog berisi review makeup & skin care dan juga pengalaman traveling ke Jepang, Singapore, dll.

As I wrote in my previous post, here you go The Hunting Fields Spring/ Summer 2014 Collections.



We can see some colors and printed fabric.






Flowery print flowing dresses look so romantic and feminin. Then, black jelly fish pieces come out. 



 


I love love love the jellyfish print fabrics. It was a collaboration with an illustrator, Eko Bintang. I think the collection was interesting, especially the sheer top jellyfish print, it's my favorite. Anyway, here is my outfit at the day.


I was wearing green oversized blazer, Uniqlo - faux leather pants, Keds - green sneakers and a brown backpack from Tusk. I wore it because I have to carry my sketching book and Il Figurino di Moda book which are big and heavy. Yes, I was having my class at the morning and then went to Senayan City.


I had so much fun time with my friends.



I also met Evita Nuh, one of my favorite Indonesia fashion blogger. She's so tall and has a heavy sexy voice :D


You can watch the runway show of Jakarta Fashion Week 2014 live, click here.



Seperti yang sudah aku tulis di posting sebelumnya, ini dia koleksi Hunting Fields Spring / Summer 2014. Kita bisa melihat beberapa warna dan bahan printed. Dress dengan corak bunga- bunga terlihat begitu romantis dan feminin . Kemudian, beberapa pieces berwarna hitam bergambar ubur- ubur. Aku suka banget dengan kain bergambar ubur-ubur ini. Oia, gambar ubur- ubur ini adalah kolaborasi dengan seorang ilustrator bernama Eko Bintang. menurutku koleksi ini cukup menarik, terutama atasan sheer bergambar ubur-ubur, itu favoritku. Anyway, berikut adalah outfit-ku di hari itu. Aku mengenakan blazer hijau yang oversized, Uniqlo - celana kulit imitasi , Keds - sneakers hijau dan backpack cokelat dari Tusk. Aku memakai backpack karena harus membawa buku sketsa dan Il Figurino di Moda. Buku-buku yang besar dan berat. Jadi, sepulang dari les aku langsung menuju Senayan City.
Saya juga bertemu Evita Nuh, salah satu favorit fashion blogger dari Indonesia yang jadi favoritku. Ternyata, dia tinggi dan suaranya berat, sexy :D
Oia, kamu juga bisa menonton pertunjukan runway Jakarta Fashion Week 2014 secara live, klik di sini .

Disclaimer

I personally tested every product and give my very honest opinion based on my personal experienced. I put additional disclaimer in each sponsored post.

Bottom Ad [Post Page]

| Designed by Colorlib